Darmowa dostawa od 250 zł

Dostawa w 24h

Dotacje

Odroczone płatności

4,9/5 na Opineo

Koszyk

Koszyk jest pusty

Hilti wprowadza na polski rynek unikalny pakiet serwisowy

Data aktualizacji: 14-02-2006

Hilti to światowy lider w dziedzinie systemowych rozwiązań dla profesjonalistów w branży budowlanej. Urządzenia Hilti są synonimem nowoczesnej technologii i najwyższej jakości, a głównym celem firmy jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań, produktów i usług, które wyprzedzają potrzeby rynku oraz wyznaczają nowe standardy w przyszłości.

W styczniu 2006 roku firma wprowadza dla swoich Klientów unikalny pakiet serwisowy SERWIS NA CAŁE ŻYCIE. To absolutna nowość na polskim rynku usług. Program składa się z trzech elementów: dożywotniej gwarancji, pakietu „Zero kosztów” przez 2 lata i dożywotnio ograniczonych kosztów napraw.

W ramach dożywotniej gwarancji Hilti zapewnia bezpłatne naprawy przez cały okres użytkowania urządzeń w przypadku wszelkich usterek wynikających z wad fabrycznych i materiałowych. To prawdziwa rewolucja, biorąc pod uwagę, że producenci elektronarzędzi oferują najczęściej gwarancję roczną, dwuletnią lub trzyletnią.

Kolejnym elementem SERWISU NA CAŁE ŻYCIE Hilti jest pakiet „Zero kosztów” przez dwa lata.
W praktyce oznacza to, że przez dwa lata od chwili zakupu maszyny Klient Hilti nie ponosi absolutnie żadnych kosztów związanych z konserwacją i serwisowaniem urządzenia. Wymiana szczotek, kabli, uchwytów, przełączników i innych zużywających się elementów jest całkowicie bezpłatna. To jednak nie wszystko. Program Hilti zapewnia także bezpłatne okresowe przeglądy serwisowe, kontrolę maszyny po naprawie oraz bezpłatny odbiór i zwrot urządzenia po naprawie.

Trzecim elementem nowego pakietu serwisowego Hilti są dożywotnio ograniczone koszty napraw, z których można korzystać po okresie „Zero kosztów”. Dzięki tej opcji Klient ma pewność, że należność za naprawę nie przekroczy z góry ustalonego limitu. Jeśli jednak rzeczywisty koszt okaże się niższy, Klient zapłaci wyłącznie realną kwotę. Kolejną unikalną na rynku nowością, która z pewnością zainteresuje Klientów intensywnie wykorzystujących elektronarzędzia, jest trzymiesięczna gwarancja po naprawie, udzielana na całe urządzenie, a nie tylko na wymienione części, jak w przypadku standardowej oferty.

Dzięki pakietowi SERWIS NA CAŁE ŻYCIE Klienci Hilti mogą spokojnie planować zakupy, ponieważ od razu wiedzą, jak będzie kształtował się koszt eksploatacji urządzenia przez cały czas jego użytkowania. Niezwykle proste jest ponadto rozwiązywanie wszelkich problemów serwisowych. Wystarczy zadzwonić do TeleCentrum Hilti, gdzie podając tylko numer seryjny produktu (Hilti nie wymaga okazywania karty gwarancyjnej), szybko i prosto można zgłosić naprawę, uzyskać informację o jej przebiegu, poznać jej koszty. TeleCentrum zorganizuje także odbiór urządzenia od Klienta oraz zadba o to, aby maszyna po naprawie bezpiecznie dotarła pod wskazany – dowolny w kraju – adres. Dlatego czas napraw w serwisie Hilti należy do najkrótszych na polskim rynku: nie powinien przekraczać trzech dni roboczych, włączając w to odbiór i zwrot urządzenia.

Informacje o Grupie Hilti

Grupa Hilti jest światowym liderem w zakresie najnowszych rozwiązań i technologii dla budownictwa. Jej oferta obejmuje technikę wiercenia i wyburzania, montaż bezpośredni, technikę diamentową, technikę kotwienia, zabezpieczenia przeciwpożarowe, systemy instalacyjne, pomiarowe systemy laserowe, technikę wkręcania, a także technikę cięcia i szlifowania. Produkty Hilti przeznaczone są przede wszystkim dla profesjonalnych użytkowników, choć firma ma też w swojej ofercie narzędzia dla majsterkowiczów ceniących sobie markę i najwyższą jakość.
Firma zatrudnia około 15 000 pracowników w ponad 120 krajach. Posiada obiekty oraz własne laboratoria badawcze w Europie, Ameryce i Azji. Siedziba Grupy Hilti znajduje się w Schaan w Księstwie Liechtenstein.

Informacje o Hilti (Poland) Sp. z o.o.

Hilti jest obecne na polskim rynku budowlanym od ponad 30 lat. W 1991 roku otwarto oficjalny oddział firmy w Polsce – Hilti (Poland) Sp. z o.o. Firma posiada ogólnopolską sieć kilkudziesięciu sklepów Hilti Center (HC) wraz z zapleczem logistycznym dla terenowych przedstawicieli. Jej główna siedziba, Centrum Obsługi Klienta (COK), Magazyn Centralny oraz Serwis Naprawczy mieszczą się w Warszawie. Obecnie Hilti (Poland) Sp. z o.o. zatrudnia 300 pracowników. Więcej informacji na stronach Hilti