Darmowa dostawa od 250 zł

Dostawa w 24h

Dotacje

Odroczone płatności

4,9/5 na Opineo

Koszyk

Koszyk jest pusty

TOYA na arenie międzynarodowej

Data aktualizacji: 07-04-2008

W dniach 1 – 4 kwietnia TOYA – producent i dystrybutor szerokiej gamy narzędzi i elektronarzędzi na rynku polskim i europejskim – uczestniczyła wraz z petersburskim dystrybutorem w międzynarodowych targach Mosbuild w Moskwie. Spółka już po raz trzeci brała udział moskiewskich targach, gdzie zaprezentowała produkty swoich największych marek, w tym: YATO, VOREL.

MosBuild to największe w Rosji wydarzenie w branży budowlanej, na którą składa się 25 wystaw podzielonych na sześć odrębnych grup tematycznych. Produkty z branż narzędziowej, ceramicznej, wyposażenia wnętrz i ogrodów to podstawowe kategorie, które są prezentowane podczas moskiewskich targów. Zeszłoroczna edycja MosBuild odbyła się na powierzchni 85.000m², gdzie zgromadziło się 2.667 firm z 42 państw.

„Udział w zagranicznych targach daje nam możliwość nie tylko pozyskania nowych kontrahentów, ale również pozwala na umocnienienie naszej dotychczasowej pozycji na rynku. MosBuild to doskonała okazja do zacieśnienia relacji z naszym dotychczasowym rosyjskim dystrybutorem, z którym z sukcesem współpracujemy już od sześciu lat. Dzięki takim spotkaniom możemy zaprezentować na arenie międzynarodowej zarówno znane już na rynku produkty, jak i nowości, które dopiero pojawią się w sprzedaży” – powiedział Grzegorz Pinkosz, wiceprezes zarządu TOYA SA.

TOYA aktywnie uczestniczy w wielu targach i wystawach. Ostatnio firma już po raz czwarty brała udział w International Hardware Fair/Practical World – największych, międzynarodowych targach przemysłowych odbywających się w Kolonii. Podczas trzydniowej imprezy spółka zaprezentowała artykuły swoich wiodących marek, w tym: YATO, POWER UP, VOREL i FLO. Pokazane zostały również najnowsze produkty marki YATO z grupy serwisu motoryzacyjnego oraz nowa linia elektronarzędzi w ramach marki POWER UP. Ponadto, urozmaiceniem wystawy TOYA SA była multimedialna prezentacja jej produktów i marek handlowych.