Darmowa dostawa od 250 zł

Dostawa w 24h

Dotacje

Odroczone płatności

4,9/5 na Opineo

Koszyk

Koszyk jest pusty

TOYA uruchamia program lojalnościowy YATO CLUB

Data aktualizacji: 15-04-2008
TOYA SA – producent i dystrybutor szerokiej gamy narzędzi i elektronarzędzi na rynku polskim i europejskim – uruchomiła program lojalnościowy YATO CLUB. Program jest skierowany do sklepów działających na rynku detalicznym. Pierwsza edycja YATO CLUB trwa od 15 kwietnia 2008 do 30 marca 2009. Założeniem YATO CLUB jest aktywizacja sklepów działających na rynku detalicznym. Nowy program jest kontynuacją prowadzonego w ubiegłym roku programu Mistrz Sprzedaży YATO, w którym nagrodami głównymi był Harley Davidson oraz wyjazdy na wyścigi Formuły 1. Schemat tegorocznego programu zakłada, że każdy sklep biorący udział w programie otrzyma specjalną kartę lojalnościową, na której będzie gromadził punkty wymienialne na produkty z katalogu nagród YATO CLUB: sprzęt RTV i AGD, cenne wycieczki w dowolne miejsce na ziemi, sprzęt fotograficzny, laptopy i nawigacje GPS, wybrane produkty YATO, odzież oraz gadżety z logotypem spółki.
„Sukces programu Mistrz Sprzedaży YATO zachęcił nas do rozwinięcia tej formy promocji naszych marek i włączenia programu lojalnościowego na stałe do oferty TOYA. Partnerzy detaliczni są dla nas bardzo ważną grupą kontrahentów, dlatego postanowiliśmy zaproponować im dodatkowe korzyści wynikające z naszej współpracy” – powiedział Grzegorz Pinkosz, wiceprezes zarządu TOYA SA.
Aktualna formuła programu YATO CLUB opiera się o zasadę nagród gwarantowanych, które każdy uczestnik może wybrać w dowolnym momencie - w zamian za zgromadzone na swoim koncie punkty. Przyznawane są one za zakupy produktów: YATO, POWER UP, VOREL, STHOR, FLO, FALA, GAV i ARTU. Zakupu należy dokonać u wybranego Partnera programu, który jako opiekun zadba o dodawanie punktów, wydawanie nagród oraz sprzedaż produktów marek znajdujących się w ofercie TOYA. W ramach promocji programu, do 31 maja wszystkie punkty za zakupy przyznawane są podwójnie.
Projekt „YATO CLUB” jest wspierany przez: materiały reklamowe (ulotki, katalogi), reklamę w prasie branżowej oraz komunikację z przedstawiciela i handlowymi spółki. TOYA uruchomiła także witrynę dedykowaną programowi: www.yatoclub.pl
TOYA SA to czołowy producent i dystrybutor szerokiej gamy narzędzi i elektronarzędzi na rynku polskim i europejskim. Posiada dwa centra logistyczne w Polsce (Wrocław, Nadarzyn) oraz centrum w Rumunii (Bukareszt). TOYA oferuje 4,5 tys. produktów w ponad 20 krajach. Firma systematycznie zwiększa sprzedaż zagraniczną, która w 2007 roku wyniosła 64,4 mln zł i stanowiła 32% przychodów. Spółka współpracuje z ponad 500 odbiorcami na świecie.
Od 19 lat TOYA dynamicznie prowadzi działania umacniające pozycję na polskim rynku. Obecnie zajmuje drugą pozycję pod względem sprzedaży w zakresie dystrybucji narzędzi ręcznych, jest także czołowym dystrybutorem narzędzi z napędem elektrycznym i spalinowym. TOYA jest liderem cenowym w każdym z segmentów rynku narzędzi ręcznych. Spółka zaopatruje krajowe hurtownie, sieci hipermarketów oraz sklepy patronackie. Na rynku hurtowym sieć sprzedaży oparta jest w głównej mierze na współpracy z autoryzowanymi dystrybutorami.
TOYA oferuje produkty pod markami: YATO (narzędzia profesjonalne), VOREL (narzędzia z segmentu DIY), POWER UP i STHOR (elektronarzędzia), FLO (narzędzia ogrodowe) oraz FALA (wyposażenie łazienek). Spółka jest także dystrybutorem generalnym produktów pod markami: GAV (narzędzia i akcesoria pneumatyczne) i ARTU (narzędzia ścierne i skrawające).
Więcej informacji o spółce można znaleźć na jej stronach internetowych: www.toya.pl, www.yato.pl i www.toyagolf.pl