Darmowa dostawa od 250 zł
Dostawa w 24h
Dotacje
Odroczone płatności
4,9/5 na Opineo
Celma to polska ostoja wśród wielu zagranicznych producentów narzędzi. Wiertarki są tymi z urządzeń tej firmy, które szczególnie chętnie kupujemy do swoich domów, warsztatów
Legendą jest już wiertarka dwubiegowa PRCr10/6S. Jak sama nazwa wskazuje, posiada ona mechaniczną przekładnię dwubiegową. W przypadku tego urządzenia istnieje możliwość wstępnego ustalenia prędkości obrotowej. Narzędzie ma wysoki moment obrotowy i na biegu, przystosowane jest do napędu nasadek.
Sprawdź ofertę wiertarek w sklepie narzedzia.com.pl
Wiertarka dwubiegowa PRCr10/6S ma także dodatkową rękojeść, którą można zamontować w dowolnym położeniu. Pracę ułatwia również blokada łącznika do pracy ciągłej. Urządzenie wyposażono także w uchwyt wiertarski kluczykowy i ogranicznik głębokości wiercenia.
W narzędziu łatwo wymienimy szczotki, zamocujemy je w stojaku wiertarskim. W wiertarce dwubiegowej PRCr10/6S znajdziemy również oczko do zawieszenia kluczyka. Ma ona formę litery T, optymalnie wyważającą środek ciężkości.
Innym gigantem od Celmy jest wiertarka dwubiegowa PRCr 10/6AEO. Jej zadanie to wiercenie w metalu, drewnie i tworzywach sztucznych. Posiadająca dwubiegową przekładnię mechaniczną oraz elektroniczną regulację obrotów, zapewnia precyzyjny dobór parametrów wiercenia. Rękojeść dodatkową da się zamontować w dowolnym położeniu, uchwyt wiertarski jest kluczykowy.
W wyposażeniu podstawowym wiertarki dwubiegowej PRCr 10/6AEO znajduje się wspomniana wcześniej rękojeść dodatkowa, uchwyt wiertarski, klucz płaski, zabierak i klucz uchwytu wiertarskiego.
W kategorii młotowiertarek prym wiedzie młotowiertarka PRCz 16/10 DEO SDS Plus. To maszyna dwubiegowa udarowa, przeznaczona do wiercenia otworów w metalu, drewnie, tworzywach sztucznych – przy ruchu obrotowym wrzeciona oraz do wiercenia otworów w materiałach budowlanych – przy ruchu obrotowo-udaorwym wrzeciona.
Młotowiertarka PRCz 16/10 DEO SDS Plus posiada elektroniczną regulację obrotów i wysoki moment obrotowy na pierwszym biegu. Ważnym jej elementem jest również sprzęgło bezpieczeństwa. Dostępne są opcje wiercenia z udarem system SDS Plus lub bez udaru. Obudowa przekładni napędowej jest aluminiowa, a uchwyt wiertarski – kluczykowy.