Darmowa dostawa od 250 zł

Dostawa w 24h

Dotacje

Odroczone płatności

4,9/5 na Opineo

Koszyk

Koszyk jest pusty

FAQ

Płatności

  • W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?

    Aktualne metody płatności znajdziesz w zakładce Formy Płatności.
  • Czy mogę zmienić wybraną podczas składania zamówienia formę płatności?

    Tak. Aby dokonać zmiany formy płatności, prosimy o kontakt mailowy na adres: info@narzedzia.pl.
  • Co zrobić, gdy mam problem z płatnością za zamówienie?

    Jeżeli podczas składania zamówienia nie zostałeś przekierowany do systemu płatności, powodem problemu mogą być:
    • błąd na stronie operatora,
    • błąd przeglądarki,
    • błąd urządzenia, z którego dokonujesz płatności.
    Upewnij się, czy korzystasz z aktualnej wersji przeglądarki. Możesz także odświeżyć stronę (ctrl+F5) lub usunąć pliki cookies.

    Pamiętaj, że po złożeniu zamówienia na Twój adres mailowy wyślemy jego potwierdzenie. Jeżeli nie uda Ci się opłacić zamówienia w czasie jego składania, otrzymasz mailowo także odnośnik do systemu płatności. Aby sfinalizować transakcję, należy kliknąć przycisk Ponów płatność.
  • W jaki sposób mogę zapłacić przelewem tradycyjnym?

    Tak. Przelew tradycyjny wysyłasz na rachunek bankowy, którego dane znajdują się w zakładce Kontakt. Pamiętaj, aby w tytule przelewu umieścić numer swojego zamówienia, co umożliwi nam jego identyfikację.
  • Czy w przypadku przesyłki za pobraniem mogę zapłacić kartą?

    Obecnie większość kurierów posiada terminale płatnicze, jednak nadal zdarza się, że niektórzy z nich nie obsługują płatności bezgotówkowych. Jeżeli preferujesz płatność kartą, skontaktuj się bezpośrednio z kurierem dowożącym Twoje zamówienie.
  • Czym są płatności PayPo?

    PayPo to wygodna metoda płatności za zamówienie z odroczonym terminem spłaty lub w systemie ratalnym:
    • Odroczona płatność – masz 30 dni na zapłatę za zakupy i nie ponosisz w tym czasie dodatkowych kosztów. Innymi słowy, regulujesz rachunek dopiero po odebraniu, sprawdzeniu zamówienia. Nie narażasz się na zamrażanie swoich środków.
    • System ratalny – płatność rozbijana jest na 4 oprocentowane raty. PayPo wysyła do klienta osobną wiadomość mailową dotyczącą szczegółów umowy.
    Dodatkowe informacje dotyczące tej metody płatności znajdziesz na stronie PayPo.
  • Jak dokonać spłaty w PayPo?

    Spłaty PayPo można dokonać na kilka sposobów. Do wyboru są płatności online, przelew bankowy oraz przekaz pocztowy. Komplet informacji otrzymasz na podany przez siebie adres mailowy. Dostępne są również po zalogowaniu się na stronie PayPo. Wówczas możesz także sprawdzić status płatności.
  • Czy muszę płacić PayPo, jeżeli dokonam zwrotu zamówienia?

    Jeżeli zwrócisz produkty w czasie 30 dni, to system automatycznie zarejestruje zmianę statusu zamówienia i anuluje je w PayPo. Pamiętaj, że w sytuacji, gdy nie masz pewności, czy przesyłka dotrze do nas w tym terminie, powinieneś samodzielnie zarejestrować zwrot w panelu PayPo.

    W przypadku, gdy zwrot nie zostanie zgłoszony do Biura obsługi Klienta przed upływem 30 dni, spłata zostanie rozłożona na 4 oprocentowane raty.

Dostawa

  • Jakie są koszty dostawy?

    Aktualne informacje na temat kosztów dostawy znajdziesz w zakładce Dostawa.
  • Jakie opcje dostawy mam do wyboru?

    O wszystkich aktualnie dostępnych metodach dostawy przeczytasz w zakładce Dostawa.
  • W jaki sposób mogę śledzić moje zamówienie?

    W chwili, gdy przesyła opuści nasz magazyn otrzymasz maila z numerem. Pozwoli Ci to na śledzenie jej drogi na stronie wybranego przez siebie przewoźnika.
  • Ile wynosi przewidywany czas dostawy?

    Przewidywany czas dostawy, od chwili złożenia zamówienia do wysyłki towaru, znajdziesz zarówno przy każdym produkcie, jak i w mailu potwierdzającym zamówienie.
  • Kiedy zostanie wysłana paczka, jeśli zamówiłem kilka produktów o różnym statusie dostępności?

    W mailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz informacje o czasie wysyłki każdego z zamówionych produktów. Zwykle paczka nadawana jest w chwili, gdy skompletujemy wszystkie produkty.

    Pamiętaj, że wysyłki realizujemy z różnych magazynów, dlatego może zdarzyć się sytuacja, że Twoje zamówienie zostanie wysłane w kilku paczkach.
  • Czy mogę zmienić sposób dostawy?

    Tak. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wysyłając maila na adres info@narzedzia.pl.
  • Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Obecnie obsługujemy wyłącznie wysyłkę na terytorium Polski. Pamiętaj o tym, że zamówienie możesz złożyć także w jednym z naszych zagranicznych sklepów:
  • Jak wygląda wysyłka zamówionych narzędzi?

    W zakładce Termin realizacji znajdziesz szczegóły dotyczące wysyłki i dostawy zamówionych narzędzi. Obecnie realizowane są za pośrednictwem kurierów DPD, Raben lub SUUS oraz paczkomatem InPost.
  • Z jakiego powodu nie mogę wybrać dostawy InPost Paczkomaty?

    Do Paczkomatu InPost wysyłamy wyłącznie zamówienia o maksymalnych dopuszczonych gabarytach: 41x38x64 cm, których masa nie przekracza 25 kg.

    Do paczkomatów nie wysyłamy m.in.: kompostowników, zbiorników na deszczówkę, kosiarek do trawy, agregatów prądotwórczych, szafek narzędziowych oraz drabin i regałów.
  • Co stanie się, jeżeli nie odbiorę paczki?

    Zamówienie wróci na nasz magazyn. Nie poniesiesz z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
  • Czy mogę zmienić adres doręczenia przesyłki?

    Zmiana adresu doręczenia przesyłki jest możliwa, jednak w dużej mierze zależy od statusu jej przygotowywania. Niezwłocznie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, pisząc na adres info@narzedzia.pl.
  • Czy mam możliwość wyboru konkretnego terminu dostawy?

    Tak, ale tylko w przypadku, gdy skontaktujesz się z Biurem Obsługi Klienta przed złożeniem zamówienia. Napisz do nas na info@narzedzia.pl, aby ustalić szczegóły.
  • Co się stanie z paczką, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?

    Kurier podejmuje dwie próby doręczenia zamówienia pod wskazany przez Ciebie adres. Aktualny status przesyłki możesz zawsze sprawdzić na stronie przewoźnika.

    Przekierowanie paczki do punktu odbioru lub do paczkomatu jest możliwe, gdy paczka została wysłana kurierem DPD (na portalu mojapaczka.dpd.com.pl) lub przez InPost (aplikacja).

    W razie problemów z odbiorem paczki skontaktuj się z nami
  • Jak odebrać zamówienie z paczkomatu?

    Informacje na temat sposobu odbioru przesyłki z Paczkomatu InPost znajdziesz na stronie internetowej przewoźnika.

Zamówienie

  • W jaki sposób mogę sprawdzić status złożonego zamówienia?

    Aktualny status zamówienia możesz wygodnie sprawdzić w zakładce Sprawdź zamówienie.
  • Czy mogę dokonać zmian w złożonym zamówieniu?

    W celu modyfikacji zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta na adres info@narzedzia.pl. Pamiętaj, że jeżeli zamówienie trafiło do realizacji, nie ma już możliwości wprowadzenia zmian. O szczegółach i dalszych krokach będziemy Cię informować na bieżąco.
  • Czy mogę anulować zamówienie?

    Aby anulować złożone zamówienie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, pisząc na adres: info@narzedzia.pl. Otrzymasz wiadomość zwrotną z potwierdzeniem przyjęcia dyspozycji.

    Anulowanie przesyłki, która została już nadana, w niektórych przypadkach nie jest możliwe. W takim przypadku odmów jej przyjęcia u kuriera lub nie odbieraj jej z paczkomatu.
  • Kiedy otrzymam fakturę za złożone zamówienie?

    Faktura zostanie przez nas wysłana drogą elektroniczną w ciągu 14 dni, licząc od chwili odebrania przez Ciebie przesyłki. Staramy się, aby czas ten był jak najkrótszy. Zwykle dokumenty docierają w czasie 48 godzin.

    Dokumenty wysyłane są automatycznie przez system, dlatego sugerujemy sprawdzenie folderów SPAM i Inne na skrzynce mailowej.

    Jeżeli po upłynięciu wyznaczonego terminu 14 dni dowód zakupu nie dotarł do Ciebie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: info@narzedzia.pl.
  • Czy mogę zmienić dane na fakturze po jej wystawieniu?

    Nie. Zgodnie z obowiązującym prawem od 1 stycznia 2020 roku nie ma możliwości edycji wygenerowanej faktury.
  • Kiedy otrzymam zwrot środków?

    Jeżeli zapłaciłeś za zamówienie elektronicznie, korzystając z Przelewy24, to zwrot środków otrzymasz tą samą metodą. Maksymalny czas procesowania zwrotu wynosi 14 dni od chwili odstąpienia od umowy.

Reklamacje

  • Jak wygląda procedura zwrotu towaru?

    Masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od momentu odebrania przesyłki. Zwrotom podlegają wyłącznie produkty nowe i pełnowartościowe, które nadają się do ponownej odsprzedaży. Dostarczone do nas produkty podlegają kontroli jakości.

    Nie możesz zwrócić produktu, jeżeli:
    • był on używany, nosi ślady pracy lub przeprowadzonego serwisu.
    • został kupiony na firmę (z wyłączeniem jednoosobowych działalności gospodarczych, gdy zakup nie jest związany z prowadzoną działalnością).
    Podczas realizacji zwrotu prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną w Zwrot i wymiana.

    Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odebrania przesyłki przez nasz magazyn.
  • Jak wygląda procedura wymiany towaru?

    Istnieje możliwość wymiany produktów. Procedura wymaga wykonania standardowego zwrotu. Należy pamiętać, aby w formularzu odstąpienia od umowy umieścić informacje dotyczące tego, na jaki produkt chcesz wymienić ten zwracany.

    Podczas realizacji wymiany lub zwrotu należy postępować zgodnie z procedurą Zwrot i wymiana.
  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość mailową na adres: reklamacje@narzedzia.pl. W zgłoszeniu opisz szczegółowo, jakiego produktu dotyczy reklamacja i na czym polega wada/usterka. Jeżeli to możliwe dołącz fotografię lub inną dokumentację potwierdzającą uszkodzenie.

    O kolejnych krokach będziemy Cię informować w odpowiedzi na Twoją wiadomość.

    Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacji towaru znajdziesz w zakładce Reklamacja Gwarancyjna
  • Czy wszystkie produkty objęte są gwarancją?

    Tak. Wszystkie produkty zakupione w narzedzia.pl są objęte gwarancją. O ile producent nie poda inaczej, firmom przysługuje 12-miesięczna gwarancja, natomiast osobom fizycznym i jednoosobowym działalnością gospodarczą (zakup od 2023 roku) 24-miesięczna.
  • Czy jeżeli nie odbiorę paczki, to otrzymam zwrot pieniędzy?

    Tak. Jeżeli nie odbierzesz zamówionej przesyłki, zwrócimy Ci pieniądze w terminie do 14 dni tą samą metodą, jaka została wybrana przy dokonaniu płatności.
  • Nie odebrałem paczki. Czy możliwa jest jej ponowna wysyłka?

    Tak. Możemy wysłać zamówienie ponownie na ten sam lub inny adres. Prosimy o Kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Dane znajdziesz w zakładce Kontakt.
  • Co zrobić, gdy otrzymałem produkty niezgodne z zamówieniem?

    Niezwłocznie napisz do nas maila na adres: reklamacje@narzedzia.pl. W jego treści podaj:
    • numer zamówienia,
    • imię i nazwisko,
    • informację, jaki produkt jest niezgodny z zamówieniem,
    • zdjęcie zewnętrznego opakowania przesyłki.
    Pamiętaj! W sytuacji, gdy opakowanie zostało uszkodzone lub masz podejrzenie, że ktoś mógł ingerować w jego zawartość (np. zostało zaklejone taśmą firmy kurierskiej lub inną), powinieneś spisać protokół szkody. Masz możliwość zredagowania takiego pisma przy kurierze lub na stronie internetowej przewoźnika.
  • Co zrobić, gdy otrzymałem od kuriera zniszczoną paczkę?

    W sytuacji, kiedy jest to możliwe, najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie odmowa przyjęcia przesyłki od kuriera. Jeżeli jednak ją odebrałeś, to w pierwszej kolejności spisz protokół. Może być on zredagowany przy kurierze lub na stronie internetowej przewoźnika (w ciągu godziny od odbioru paczki!).

    Jednocześnie zgłoś nam tę sytuację, pisząc na adres: reklamacje@narzedzia.pl.
  • W paczkomacie umieszczono uszkodzoną paczkę. Co zrobić?

    Jeżeli wadę zauważyłeś podczas odbioru paczki i nie zdążyłeś jeszcze zamknąć skrytki, pozostaw przesyłkę w urządzeniu. Postępuj zgodnie z instrukcjami, które wyświetlają się na jego ekranie lub w aplikacji mobilnej.

    W przypadku, kiedy uszkodzenia były dla Ciebie niewidoczne w chwili odbioru przesyłki, pamiętaj o tym, aby sporządzić protokół szkody w dniu jej odebrania.

    Pamiętaj! Zgłoś tę sytuację również nam, wysyłając maila na adres: reklamacje@narzedzia.pl.
  • Czy mogę skorzystać z przedłużonej gwarancji na kupione przedmioty?

    Każdy producent ustala własne warunki gwarancji. Niektórzy z nich umożliwiają zarejestrowanie sprzętu na swojej stronie internetowej, co stanowi przedłużenie gwarancji.

    Informacje dotyczące zasad gwarancji otrzymasz razem z zamówieniem. W sytuacji, gdy masz dodatkowe pytania, zapraszamy do Kontaktu.

Konto klienta

  • Czym jest Konto Klienta?

    W sklepie narzędzia.pl Konto Klienta jest indywidualną przestrzenią, która umożliwia dostęp do ofert specjalnych oraz rabatów. Założenie Konta Klienta jest dobrowolne.
  • Jakie zalety niesie za sobą założenie Konta Klienta?

    Jeżeli będziesz zalogowany na Konto Klienta podczas zakupów, to w tej przestrzeni będziesz mieć dostęp do historii zamówień oraz swoich faktur online. Jednocześnie w zakładce Newsletter użytkownicy mogą zapoznać się z atrakcyjnymi rabatami i aktualnymi informacjami o wyprzedażach.
  • Czy mogę zrobić zakupy, gdy nie chcę zakładać Konta Klienta?

    Tak. Jednak pamiętaj, że zakładając je, możesz zyskać dodatkowe korzyści.
  • Czy mogę zmienić dane adresowe podane podczas rejestracji?

    Tak. W zakładce „Moje dane” z łatwością samodzielnie zmienisz adres.
  • Czy mogę usunąć Konto Klienta?

    Tak. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, wysyłając maila na adres: info@narzedzia.pl.