Jak odstąpić od umowy zawartej na odległość oraz wygodnie wymienić produkt na inny?
W sklepie narzedzia.pl osoby fizyczne (w tym prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze, których zakup nie jest związany z ich działalnością) mają możliwość zwrotu lub wymiany produktów w terminie 30 dni od chwili odebrania zamówienia.
Wymiana produktu na inny
Napisz do nas wiadomość
Wyślij do nas wiadomość na reklamacje@narzedzia.pl z informacją o tym, że chcesz wymienić towar. Koniecznie podaj numer zamówienia oraz nazwę produktów – wymienianego i tego, który chcesz otrzymać. Pamiętaj, że towar, który chcesz zwrócić, nie może mieć śladów użytkowania. Musi nadawać się do ponownej sprzedaży, jako nowy.
Odeślij nam produkt
Do paczki zwrotnej dołącz formularz odstąpienia od umowy. Koniecznie wypełnij rubrykę dotyczącą produktu, na jaki chcesz wymienić zwracaną rzecz. Znacznie przyspieszy to całą procedurę. Na przesyłce umieść dopisek „WYMIANA” i wyślij ją na adres: Rotopino, Panattoni Park Bydgoszcz, ul. Ernsta Petersona 4c, 85-862 Bydgoszcz.
Wymienimy produkt i skorygujemy FV
Gdy otrzymamy paczkę i pozytywnie zweryfikujemy stan produktu, wystawimy korektę faktury VAT – dokument wyślemy na maila podanego w zamówieniu. O kolejnych krokach będziemy informować Cię na bieżąco – mailowo lub telefonicznie. Pamiętaj, że w przypadku konieczności sprowadzania produktów z magazynu zewnętrznego czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.
Odstąpienie od umowy
Skontaktuj się z nami
O tym, że chcesz zwrócić produkt, poinformuj nas, pisząc na reklamacje@narzedzia.pl. W treści maila podaj numer zamówienia i nazwę towaru, który odeślesz. Pamiętaj, że nie może on mieć żadnych śladów użytkowania, ponieważ musi nadawać się do sprzedaży, jako nowy.
Przekaż nam produkt
Odeślij do nas produkt na adres: Rotopino, Panattoni Park Bydgoszcz, ul. Ernsta Petersona 4c, 85-862 Bydgoszcz. Aby pomóc nam usprawnić procedurę zwrotu zamówienia, dołącz wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Bezpośrednio na paczce umieść dopisek „ZWROTY”.
Korekta dokumentów
Gdy odbierzmy od Ciebie paczkę, sprawdzimy stan zwracanych przedmiotów. Jeżeli będą nieużywane i pełnowartościowe, otrzymasz korektę faktury VAT na maila wskazanego w zamówieniu. Prosimy o odpowiedź z informacją, że otrzymałeś dokument i akceptujesz go.
Zwrot środków
Pieniądze zwrócimy na ten sam rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jeżeli płaciłeś za zamówienie za pobraniem, pamiętaj, aby wpisać numer rachunku podczas wypełniania formularza odstąpienia od umowy.
Możesz odstąpić od umowy, gdy:
- rozmyślisz się;
- pomylisz się podczas składania zamówienia;
- chcesz wymienić produkt na inny.
Pamiętaj!
Jeżeli to możliwe, prześlij także oryginalne opakowanie produktu. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, to znaczy musi nadawać się do ponownej odsprzedaży, jako towar nowy.
Jednocześnie nie odbieramy przesyłek nadanych do odbioru w paczkomacie lub z płatnością za pobraniem.